Wyszczuplanie i ujędrnianie na Ceneo

środa, 12 marca 2014

Dlaczego akurat 3d chili ?

WITAJCIE  !!!


Spytacie dlaczego akurat dieta 3d chili ?  
Od zawsze lubiłam potrawy pikantne oraz aromatyczne -przyprawiane ziołami - najlepiej świeżymi.

Na dietę natknęłam się prawie rok temu i postanowiłam ją zakupić.
Udało mi się schudnąć w sierpniu 2013 r. prawie 5 kg. Wtedy też sporadycznie ćwiczyłam i jeździłam na rowerze. Nie stosowałam jej jednak dłużej, gdyż wyjechałam na wakacje, a że nie było efektu jojo - jakoś o niej zapomniałam. 


Niestety później nadeszła zima, rozleniwiłam się, a że pracę mam siedzącą
i zaczęłam się objadać - kilogramy wróciły :(

Teraz jednak jestem bardzo zmotywowana i do diety - bo mi bardzo odpowiada i smakuje - jak też do ćwiczeń fizycznych - wierzę się NA PEWNO uda !!! 


Postaram się za bardzo nie modyfikować diety, gdyż prawie wszystko mi poprzednim razem smakowało- z naprawdę małymi wyjątkami, Wy oczywiście możecie sobie zamieniać posiłki z tej samej grupy jeśli czegoś nie lubicie...

ZACZYNAMY   ???  ZACZYNAMY !!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz